Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nimor
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Sob 14:03, 24 Lut 2007 Temat postu: Klany, przywódcy, rozwój. |
|
|
Uważam, że trzeba pomyśleć o rozwoju klanów. Klany to podstawowa i najsilniejsza organizacja zrzeszająca graczy, dążąca do określonych celów. Lub działająca wg. pewnych ideałów.
Aby klan był silny i się rozwijał potrzeba mądrego przywódcy i zaangażowania graczy.
Z tego co dostrzegam to przywódcy i członkowie mało interesują się sprawami klanu, przedkładając prywatę nad bractwo.
Proszę o wypowiedzi na tematy klanów ogólne. Mile widziane jakieś plany lub propozycje "ukwiecenia" działalności klanów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dunhere
Dziki pies o rudym futrze
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Sob 14:09, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
za drogie sa ceny w klanach szkoda na nie kasy bo trzeba kase miec na robienie itemkow ana to idzie masa kasy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nimor
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Sob 14:19, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ale ceny wróciły do poprzednich wielkości. Poza tym nie ukrywajmy, że gracze zbierają dla siebie a nie dla klanu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dunhere
Dziki pies o rudym futrze
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Sob 14:25, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
zbieraja dla siebie bo drogie jest robienie itemkow i szkoda kasy dawac na klan kiedys nie bylo co z kasa robic to sie na klan dawalo a teraz jest co z nia robic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Morkan
Dziki pies o rudym futrze
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Nie 23:04, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Uwazam ze przy obecnej ilosci graczy, 5 wymaganych do utworzenia klanu jest pewna zapora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nimor
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Nie 22:13, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Zapory można naginać lub przełamywać. Właśnie obmyślam jakiś program rozwoju klanów, dotacji itp. Jestem jak najbardziej otwarty na propozycje.
Jednak uważam, że dla prawidlowego funkcjonowania klanu potrzebny jest silny i madry przywodca.
Nie uśmiecha się zapewne ani graczom, ani nieśmiertelnym, żeby klany to były puste muzea klanów z przeszłości. Mamy takich już 5, przez konieczność co prawda ale zawsze.
Dlatego apeluje!!!!
Działajcie w klanach... siła w kupie:!:
Czekam na propozycje ulg, dotacji, zapomogi na rzecz rozwoju klanów. Oczywiście bez przesady. Chodzi o to, żeby Wam sie przyjemniej grało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Morkan
Dziki pies o rudym futrze
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Nie 22:36, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Moze by jakies 0-procentowe kredyty splacane na zasadzie takiej ze kasa zarobiona przez klanowiczow na questach szla by na splate, az do calkowitego pokrycia wartoisc kredytu. Oczywiscie zeby bylo to automatyczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Benton
Dziki pies o rudym futrze
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Nie 22:43, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
jesli chodzi o klany to z moich spostrzezen wynika, ze stanowczo za duzo kosztuje mob klanowy... i proponowalbym zeby albo ujednolicic ilosc kasy za lvl moba, albo napisac ile kosztuje mob na ktorym lvlu, bo nie chcialoby mi sie obliczac po kolei ile kosztuje mob.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nimor
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Nie 23:00, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Nie jest to trudne do policzenia. A zakladajac ze ujednolicimy cene za lv moba na np. 1500 golda za lv. to jak bedziesz chcial moba na 100 lv zyskasz, a moba na 10 lv stracisz. A ustalajac cennik na kazdy lv jest czaso i pracochlonne. No i niepotrzebne. Ale wy sie uskarzacie, a ceny wrocily do wysokosci sprzed zmian. Czyli takie same jakie byly od poczatku. Tylko, że wy wydajecie wiecej pieniędzy na materiały. A gdyby z kasy klanu szly pieniadze na materialy, ale dla wszystkich?
No to wszystko jest do ustalenia.
Jeszcze odnośnie cen mobów. Jeśli masz pomysł na inny system liczenia to czekam na propozycje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Avallac
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Nie 23:10, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Przecież ceny mobów są jednolite. Mob klanowy jest tani jak barszcz. Tyle że wy chcecie od razu siepacza klanowego No a na takiego to trzeba zbierać, niestety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Morkan
Dziki pies o rudym futrze
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Nie 23:23, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ale te ceny zniechecaja do zalozenia klanu, mysle ze gdyby to wszystko bylo tansze juz dawno zmobilizowalbym Bentona zeby zalozyc jakis klan, a tak po prostu nie chce sie nam zbierac pieniedzy, bo kazdy woli sobie cos uszyc albo zbierac qp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Benton
Dziki pies o rudym futrze
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 8:23, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
z tego co slyszalem to zeby ten mob cos pozytecznego robil to musi byc na 90-100 lvlu. Dajmy na to chcialbym miec w klanie takie moby:
-kupiec wysoki lvl, bo z tego co wiem od lvla zalezy ilosc posiadanego zlota
-straznik wysoki lvl (a nawet powinno byc kilku straznikow, bo w tych czasach mob na 100 lvlu to spacerek dla niektorych)
-kaplan >60lvla, zeby mogl zdejmowac jakies plagi ktore wrzucaja moby wysokoloevelowe
jesli przyjac ze tylko 3 moby maja byc to to wyjdzie min. 450k jesli dorzucic do niego flagi i dodatkowe hp dla straznikow.... no comment...
za to mozna kupic 90 pomieszczen!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nimor
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 9:53, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Wspomne teraz czasy przeszłe.
Czy wy myślicie ze wczesniej było inaczej? Przeciez zanim Feanturi się czegoś dorobiło to zbieraliśmy po 500 golda lub 1 k. Zakładając klan mieliśmy bardzo niskie levele. Ale uzbieraliśmy.
Jasne, że teraz chcą gracze kupować materiały. Ale dlatego, że myślą tylko o swoich postaciach a nie o klanie.
Nie ma żadnych punktów w regulaminie zabraniających klanowi mieć tylko 1 pokój i niczego więcej... Ale co to za klan? Klany są po to żeby Wam się przyjemniej grało. Tworząc klan musicie być świadomi tego, że tworzycie wspólnote, która ma Wam pomagać i bronić w razie potrzeby.
Znów bede wspominać: Aby należeć do Feanturi, trzeba było na to zasłużyć, a teraz się przyjmuje graczy, żeby był liczniejszy klan.
Chyba jednak nie w tą strone powinny prowadzić klany!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Avallac
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 14:06, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie potraficie uzbierać na moba to znaczy, że nie jesteście gotowi na założenie klanu i nie powinniście go posiadać, bo byłby to żaden klan. Takie klany, które istnieją tylko z nazwy, z czasem zostaną porozwiązywane...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Avallac dnia Pon 15:16, 12 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sekena
Pospolity Kot Uliczny
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 15:04, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli się chce, to się nazbiera a to, że ktoś woli wydawać całą swoją kasę na materiały czy inne tego typu rzeczy, to znak, że może nie powinien być w klanie ? Pieniądze nie stanowią takiej bariery. Właściwie każda klasa może szybko je zebrać rundka po kraince raz i masz już co najmniej 1k. Trzeba tylko chcieć..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Benton
Dziki pies o rudym futrze
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 15:14, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
po ktorej kraince?! A tak a propo cen mobow, to oczywiscie kazda sume da sie predzej czy pozniej zebrac, ale dla mnie nie ma sensu placic ~170k za moba ktorego pokona pierwsza lepsza postac z lvlem >85
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Avallac
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 15:22, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Poszukaj. Widać nigdy nie potrafiłeś dobrze pozbierać kasy. Ja w ciągu 5-6 godzin byłem w stanie bez problemu uzbierać 20k KLERYKIEM!
A co do moba- postawisz dwa takie w grupie i już bedzie problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nimor
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 15:39, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Zebranie kasy to tylko kwestia poświęcenia temu odrobiny czasu. To jasne, że nie pozbieracie jeśli jesteście zajęci biciem xp na converty, albo na lv.
Skoro się dało faerie klerykiem z siła 30(30) - 15. to da sie na pewno i teraz. Magowi jeszcze łatwiej bo ma floating disc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Benton
Dziki pies o rudym futrze
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 16:56, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sekena napisał: | Właściwie każda klasa może szybko je zebrać rundka po kraince raz i masz już co najmniej 1k. Trzeba tylko chcieć.. |
Otoz zrobilem test, sprawdzilem ile jedna rundka uzbieram kasy w jakiej krainie (uzywajac floating disca) podnosilem maksymalna ilosc przedmiotow jaka moglem i sprzedawalem je.
kraina - zysk
kennels - 193 zlota 855 srebra
mahn-tor - 802 zlota 3980 srebra
twierdza olbrzymow - 142 zlota 555 srebra
hafran - 268 zlota 2182 srebra
Jedynie w Mahn-Tor zysk z jednej rundki byl zblizony do 1k golda, lecz dla osob ktore nie posiadaja floating disca watpie by byl tak wysoki... wiec... sa jakies krainy o ktorych nie wiem? ktorych nie ma w areas? a moze ktoras nisko lvlowa kraina ma strasznie drogie itemki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nimor
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 23:07, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
No trzeba wziac poprawke na obecna zmienioną wagę i udźwig. Ale mimo wszystko mozna pozbierac sporo jesli sie tylko chce. Mozna takze chodzic grupa. Nie tylko bic xp ale takze po kasiore:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|