Forum Wrota Czasu Strona Główna Wrota Czasu
Reaktywacja: aurora.dialplan.pl // 7000
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

class balance
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wrota Czasu Strona Główna -> Rynek
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benton
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 18:55, 11 Mar 2007    Temat postu: class balance

Gralem sobie troche innymi postaciami i chyba znalazlem jeden z powodow dla ktorych ludzie przestaja grac w muda - zly balans klas.
Tak naprawde jedynie osoba grajaca thiefem, magem, clericiem albo barbem ma jakies prawo glosu. Jesli ktos gra inna klasa jest skazany na porazke:/

thief - dobre itemki + backstab
barb - DUZE rolki i ac
mage - spellcast i dobre czarki
cleric - spellcast + leczenie + dobre czarki
a reszta?
-warek? hmm no niby ma mining i smithing, do tego blade twist... tutaj ciezko cos powiedziec bo nie gralem warkiem specjalnie
-paladyn? totalna porazka... ani sie nie uleczy, ani nie ochroni, ani nikogo nie zabije bo za slaby...
-ranger? tym to w ogole chyba nikt nie gra... w ogole ma on cos przydatnego??
-druid? zanim nauczy sie zbierac ziola, robic odpowiednie miksturki czy nauczyc sie odpowiednich spelli... bez pomocy raczej nie pojdzie
-spellfilcher? backstab + spelle - niby swietna kombinacja tylko w praktyce cos nie tak

Nie wiem co moznaby tutaj zmienic... dodac jakies skille przydatne moze, albo u klas "walczacych" zwiekszyc rollki... ciezko powiedziec, ale raczej cos trzeba zrobic...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shiro
Flind, nadzorca niewolników



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: znacie TG?

PostWysłany: Nie 19:17, 11 Mar 2007    Temat postu:

W sumie racja.. grałem spellfem i rangerem i powiem tyle że te klasy są po prostu nijakie, spellf ma słabiutkiego backa i słabiutkie czary (nieporównywalne z magiem), ranger szpanuje resist weapon ale w dmgu coś nie domaga Confused
Być może się mylę bo ktoś grał jedną z tych klas i jest zadowolony ale to trzeba się wyspecjalizować... poza tym jak się zmieni klasę na jedną z tych które wymienił Benton to się czuje różnicę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Derlin
Kolosalna zielona galareta



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie 19:34, 11 Mar 2007    Temat postu:

a ja pozwolilem sobie zauwazyc ze prawie wszystkie skille u woja sa uzaleznione to od many to od movementa:/ i mnie to denerwoje - -> przyklady: berserk(mana50 i mv1/2), blade twist(mana25), bravery(mana100), dervish(mv1/2) a zeby uzyc disarma trzeba miec w primary handzie bron...i skad my mamy na to wszystko brac mane i mv? zapewne jest tego wiecej ale nie mam wszystkich skilli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shiro
Flind, nadzorca niewolników



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: znacie TG?

PostWysłany: Nie 20:29, 11 Mar 2007    Temat postu:

Co do woja to mam pewną propozycję zaczerpniętą z.. (innych źródeł). Mianowicie adrenalina - alternatywny 'zbiornik' działający jak mana z tym że zwiększa się w miarę jak walczymy (konkretnie - zadajemy ciosy które trafiają) i wraz z upływem czasu maleje. Im potężniejszy skill, tym więcej adrenaliny nam zabierze. I taki np bash czy coś takiego może wymagać 2 ciosów, berserk 10 itd (z quad attackiem to i tak niewiele Cool ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie 21:19, 11 Mar 2007    Temat postu:

Oczywiście, że są klasy lepsze i gorsze, lecz druida bym do tych gorszych nie zaliczał. Wojownik faktycznie nie daje rady a to on dostawał ostatnio najwięcej umiejętności aby odbić się od dna. Niby dostał basha, bravery, blade twist, counter strike'a a poprawy niby nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Derlin
Kolosalna zielona galareta



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie 21:20, 11 Mar 2007    Temat postu:

nie wiem czy dobrze zrozumialem ale jezeli tak to:

ale walka wojem i tak jest trudna a ty tu jeszcze takie dziwactwa wymyslasz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nimor
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 22:05, 11 Mar 2007    Temat postu:

Ja myśle, że ocena klasy rangera i spellfilchera przedmowcow jest troche błedna. Nie można poznać klasy po pierwszych 30 czy 40 levelach. Ranger a na pewno spellfilcher nie sa slabi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie 23:12, 11 Mar 2007    Temat postu:

Zgadzam się, grałem kuglarzem i uważam, że jest to kompletna klasa niemalże bez wad.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morkan
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 23:21, 11 Mar 2007    Temat postu:

Jednak w duelach ze mna przegrywales za kazdym razem..... a wtedy nie bylo takiego spellcasta, mialem wtedy bodajze dwa za odlamek i to wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shiro
Flind, nadzorca niewolników



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: znacie TG?

PostWysłany: Pon 8:07, 12 Mar 2007    Temat postu:

Nimor: zapewne masz rację, ale mimo to początki spellfem (jakim tam kuglarzem! Smile), druidem czy rangerem są troche trudne. Da się przeżyć, ale nowy gracz może mieć pewne problemy i dlatego te klasy są wykorzystywane tylko przez doświadczonych wyjadaczy którzy mają czas by poznawać nową profesję.
A co do ulepszania woja to myślę, że nie ma sensu pakować mu skilli (zaraz mu slaya ktoś wrzuci) bo jak widać to nie ma efektu. Taki barb nie dostał żadnych sixth attack czy ultra berserk, tylko po prostu podpakowaliście mechanikę barba - nowy system liczenia AC i rolek. W przypadku woja chyba to będzie jedynym wyjściem... jeśli nie adrenalina (która jest bardzo przydatna) to może zredukowane premie do rolek i AC?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nimor
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 9:45, 12 Mar 2007    Temat postu:

Odnośnie trudnego rozpoczęcia: spróbuj kiedyś zagrać faerie cleric. Wtedy pogadamy o słabych początkach.
Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shiro
Flind, nadzorca niewolników



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: znacie TG?

PostWysłany: Pon 11:08, 12 Mar 2007    Temat postu:

Grałem Very Happy
Wspaniałe uczucie nie mieć czarów i ujemny damroll Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 14:10, 12 Mar 2007    Temat postu:

Nie przypominam sobie tych Twoich sromotnych przewag Morkan. Przypominam sobie za to, że kładłem niektórych klechów (głównie tych bez rasowego resist magic) i Archona Razz Do tej pory mam loga jak Lalaith topi w morzu cały set klanówek spod znaku ognistego feniksa Smile Poza tym nie chcę aby wynikła z tego kłótnia w stylu kto z kim wygrywał. Chodzi mi o to, że odpowiednio rozwinięty kuglarz jest mocną klasą, nie bez powodu ma sporo podwyższone progi doświadczenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shiro
Flind, nadzorca niewolników



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: znacie TG?

PostWysłany: Pon 14:39, 12 Mar 2007    Temat postu:

Temat spellfa omówiony. A co z rangerem? I jak pomysł z adrenaliną zamiast many dla woja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Derlin
Kolosalna zielona galareta



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 14:56, 12 Mar 2007    Temat postu:

shiro wez opisz to adrenaline tak bardziej na ludzkim poziomie bo troche trudno to zrozumiec...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shiro
Flind, nadzorca niewolników



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: znacie TG?

PostWysłany: Pon 15:08, 12 Mar 2007    Temat postu:

O.O
No dobra wersja rozszerzona:
Zaczynasz walkę - adrenaliny masz zero. Zadajac ciosy dostajesz 1 pkt adrenaliny za każde trafienie. Umiejętności typu blade twist, berserk itd kosztują ileśtam adrenaliny (ustali się ile). Np po 12 ciosach masz 12 adrenaliny, wrzucasz berserk za powiedzmy 10. Zostaje ci 2 - te przeznaczasz na basha. Ponadto podczas walki tracisz x pktów adrenaliny co tick (również się ustali), a za każdy tick poza walką tracisz wszystko. To dlatego żeby ktoś se 100k adreny nie nabił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Derlin
Kolosalna zielona galareta



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 15:13, 12 Mar 2007    Temat postu:

posralo cie...? a co jezeli chce zaczac walke blade twistem kickiem albo czym kolwiek innym? pomysl sobie co by bylo gdyby taki zlodziej to mial... nie mogl by nawet zaczac walki backstabem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sekena
Pospolity Kot Uliczny



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 15:23, 12 Mar 2007    Temat postu:

To już lepiej chyba płacić mane i mv Razz bo przynajmniej masz tego po kilkaset:P a tak? 10rundek zanim możesz użyć skilla?Razz adrenalina działa prawie natychmiastowo (w sensie biologicznym Razz) po 10 turkach to taki woj byłby martwy Very Happy w starciu z magiem nawet po 2 co musi czekać na tego basha, który mógłby przedłużyć jego żywot Very Happy(odnoszę się tu konkretnie do postawionych przez shiro propozycji Razz)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 15:26, 12 Mar 2007    Temat postu:

Nie będziemy wprowadzać w najbliższym czasie adrenaliny. Za dużo zmian by się z tym wiązało a ja jestem za bardzo obciążony. A do systemu liczenia obrażeń faktycznie zajrzę, bo coś mi nie pasuje. Hitroll potrafi zwiększyć obrażenia. Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shiro
Flind, nadzorca niewolników



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: znacie TG?

PostWysłany: Pon 18:00, 12 Mar 2007    Temat postu:

Derlin napisał:
posralo cie...?

A ciebie?? Gdzie złodziej miałby adrenalinę? Shocked
Tak w ogóle to:
1. to zaledwie propozycja, być może w istocie nieprzydatna dlatego poddana dyskusji
2. na turę walisz kilka ataków więc idzie szybciej
3. to może być dodatek do many a nie zamiana
4. skoro Derlin narzeka że mu many nie wystarcza no to właśnie proponuję ulepszenie dla woja, patrz pkt 1.
5. można dać skille które wrzucają adrenalinę natychmiastowo
Ale skoro Avallac mówi że nie będzie to zakończmy temat.
PS. Sekeno jeśli ma być po biologicznemu to powinno się włączać kiedy hp spadnie na dość niski poziom... ale nie kombinujmy Wink
A to że hitroll zwiększa obrażenia można podciągnąć pod zasadę na której działa enhanced damage.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wrota Czasu Strona Główna -> Rynek Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin