Forum Wrota Czasu Strona Główna Wrota Czasu
Reaktywacja: aurora.dialplan.pl // 7000
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kopanie i kopalnie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wrota Czasu Strona Główna -> Rynek
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 0:50, 01 Mar 2007    Temat postu: Kopanie i kopalnie

Kto prócz wojownika powinien waszym zdaniem otrzymać umiejętność kopania?

Tu możecie zgłaszać też wszelkie błędy w kopaniu i kopalniach.

Na razie udostępniliśmy Wam w świecie 4 kopalnie i w najbliższym czasie najprawdopodobniej powstaną inne.

Nie umieszczaliśmy na razie w kopalniach materiałów o charakterze stopowym (stal, damast, brąz) a to dlatego, że po pierwsze to stopy i ich rudy nie występują w przyrodzie, po drugie wciąż nie tracę nadziei na to, że kiedyś uda mi się napisać coś w rodzaju alchemii dzięki której będzie dało łączyć się metale w stopy(być może uda się wykorzystać do tego istniejący kod mieszanin [mix]). Jeśli kiedyś ową nadzieję stracę to dodam te rudy do kopalń. Miłych poszukiwań. Szczególnie mile widziane komentarze odnoście częstości i ilości wypadających rud. Oczekuję odpowiedzialnych ocen czy jest jej za dużo. Jeśli gdzieś zbyt często leci szczególnie cenna ruda lub też ruda przeznaczona do wyrobu biżuterii dajcie znać. Od razu ostrzegam, że jeśli zdarzy się taka sytuacja, że ktoś wykuje sobie w ciągu 2 dni cały set ekwipunku na przykład ze srebra i nie zgłosi, że srebro leci za często to nie będę przyjmował tłumaczeń w stylu (skąd miałem wiedzieć, że to błąd). Miłych poszukiwań, kucia i rzeźbienia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Delgar
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 9:15, 01 Mar 2007    Temat postu: Re: Kopanie i kopalnie

Avallac napisał:
Kto prócz wojownika powinien waszym zdaniem otrzymać umiejętność kopania?


KRASNOLUDY!! AAGRHAA!! ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Benton
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 14:42, 01 Mar 2007    Temat postu:

hmm w sumie racja... i barb tez powinien chyba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Derlin
Kolosalna zielona galareta



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 15:16, 01 Mar 2007    Temat postu:

a mam takie pytanie czy bazalt jest do rzezbienia?? bo jak patrze co mozna z tego wykonac to w sumie nic nie mozna Smile

czestotliwosc jest dobra. mam mining na 50% i troche musze sie nakopac zeby cos wypadlo. bazalt bardzo zadko wypada. ale jezeli to jakis dobry kruszec to tak moze zostac taka mala skormna opinie pierwszego kowala muda Very Happy pozniej napisze cos jeszcze jak sie lepiej zapoznam z owym kopaniem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 16:50, 01 Mar 2007    Temat postu:

Właśnie zastanawiam się... być może faktycznie dobrym pomysłem jest aby kopanie uzależnić od ras nie klas. Jeśli rasy to proponuję krasnoludy, gnomy, niziołki i gnole.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Derlin
Kolosalna zielona galareta



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 16:55, 01 Mar 2007    Temat postu:

ale z drugiej strony nie wyobrazam sobie maga/klechy/paladyna/druida/zlodzieja ktorzy biora kilof do reki i bija nim w skale:/ wiec to nie najlepszy pomysl. chyba ze uzalezni sie od jednego i drugiego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elaic
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Czw 17:10, 01 Mar 2007    Temat postu:

Nie można uzależnic od jednego i drugiego? Że tylko wojownik odpowiedsniej rasy będzie mógł kopać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 17:18, 01 Mar 2007    Temat postu:

Można:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Delgar
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 17:25, 01 Mar 2007    Temat postu:

Elaic napisał:
Nie można uzależnic od jednego i drugiego? Że tylko wojownik odpowiedsniej rasy będzie mógł kopać?


Dla mnie jest głupie to, że wojownik odpowiedniej rasy. Co ma Wojownik do górnika/kowala itd.? Całkiem co innego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 17:26, 01 Mar 2007    Temat postu:

To, że magowie nie kują.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shiro
Flind, nadzorca niewolników



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: znacie TG?

PostWysłany: Czw 17:42, 01 Mar 2007    Temat postu:

Może po prostu z góry wykluczyć pewne rasy i klasy, jak np faerie czy magów itp, a reszta będzie mogła kilofować zależnie od strengtha (jakiś próg dać)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sekena
Pospolity Kot Uliczny



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 20:06, 01 Mar 2007    Temat postu:

Ja uważam, że barb i ranger jeszcze powinni móc kopać Smile a co do tego..to fakt, że od ras lepiej Smile wtedy mam jakieś szanse.. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 22:21, 01 Mar 2007    Temat postu:

Łowca? W kopalni? DO LASU NIE DO KOPANIA! Tak samo barbar:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nimor
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 22:43, 01 Mar 2007    Temat postu:

Barbarian jeszcze.... ale ranger to chyba faktycznie do lasu:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morkan
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 23:02, 04 Mar 2007    Temat postu:

Moze to ja jestem taki niedorobiony, ale im bardziej skacze mi mining tym rzadziej cos wykopuje.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shiro
Flind, nadzorca niewolników



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: znacie TG?

PostWysłany: Pon 8:39, 05 Mar 2007    Temat postu:

Barb powinien mieć możliwość miningu gołymi rękami Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morkan
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 14:54, 07 Mar 2007    Temat postu:

Zgadzam sie, barb powinien miec mining.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 18:16, 08 Mar 2007    Temat postu:

Zrobimy mining zależny od ras. Można zgłaszać swoje typy. Jak dla mnie kandydatami do kopania są (z ras dostępnych w tej chwili): krasnoludy, gnomy, niziołki i koboldy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elaic
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Czw 18:47, 08 Mar 2007    Temat postu:

Jak dla mnie można jeszcze dodać człowieka, i to by było wsio (nie wiem co do koboldów, ale od biedy...)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Benton
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 19:04, 08 Mar 2007    Temat postu:

w sumie racja... czlowiek moze sie wiele rzeczy nauczyc... ale jednak powinien byc troche gorszy od krasnoludow.
jeszcze mozna dodac polorkow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wrota Czasu Strona Główna -> Rynek Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin