Forum Wrota Czasu Strona Główna Wrota Czasu
Reaktywacja: aurora.dialplan.pl // 7000
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozwój Wrót Czasu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wrota Czasu Strona Główna -> Rynek
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diego
Smocze piskle



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią 20:01, 02 Lut 2007    Temat postu: Rozwój Wrót Czasu

Proponuje pisać w tym temacie proponowane ścieżki rozwoju naszego MUD-a.

Pozdrawiam, Diego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elaic
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Sob 19:05, 03 Lut 2007    Temat postu:

Fajnie by było gdyby ludzie odgrywali bardziej rp, chociaż to i tak się nie zdaży Razz (przynajmniej narazie). Hmm... i też spolszczanie skilli i komend byłoby fajne, w końcu to troszke odstrasza ludzi, że wszystko jest po angielsku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diego
Smocze piskle



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Polska

PostWysłany: Sob 19:54, 03 Lut 2007    Temat postu:

Co do komend to się nie zgodze... wszyscy zdąrzyli się już do nich przyzwyczaić, a nowi gracze raczej szybko uczą się komend po angielsku.
Natomiast co do skillów... to nie byłby głupi pomysł. Ale decyzja należy do Immo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dunhere
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie 17:45, 04 Lut 2007    Temat postu:

Komendy po angielsku sa w porzadku, nie trzeba dzieki nim pisac glopich polskich komend jak - "wloz skrzydlo do worka" albo "wejdz w brame" itp itd, a po co tlumaczyc skille z anglielskiego na polskie skoro helpy do skilli sa po polsku wiec jak ktos nie wie na poczatku co skill robi to sie dowie czytajac helpa. Wniosek== zostawic angielskie komendy i zajac sie tlumaczeniem krainek z angielskich na polskie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Benton
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 18:03, 04 Lut 2007    Temat postu:

czy w takim razie jesli to jest polski mud na ic powinnny pojawiac sie angielskie nazwy skilli i spelli? powinno sie w helpie pojawic tlumaczenie nazwy skilla/spella na potrzeby gry rp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diego
Smocze piskle



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie 20:08, 04 Lut 2007    Temat postu:

W sumie racja... ostatnio próbowałem dogadać sięz Nivem zeby rzucil na moja bron czar "drain weapon". Tego prawie nei da sie przetlumaczyc.... bo to ani wampiryczna bron, ani 'odbierajaca'....

Krótko mówiąc: popieram idee Bentona


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Benton
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 11:32, 05 Lut 2007    Temat postu:

wampiryczna bron akurat pasuje wedlug mnie, tutaj nie masz tlumaczyc slowo w slowo tylko nazwac czar;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dunhere
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 18:02, 05 Lut 2007    Temat postu:

mowi sie tak:D ---- chce aby moja bron ssala zycie z przeciwnika:D a nie jakies wampiryczne bronuie:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elaic
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Wto 23:26, 06 Lut 2007    Temat postu:

No nie wiem. Dla nas nagielskie nazwy są ok, bo tylko my tu gramy... A jak ktoś sobie przydrepta powiedzmy z barsawii czy czegokolwiek na tym silniku to mu sie nie spodoba. Więc nie chce zeby wyrzucić angielskie komandy, tylko dodadć do nich polskie aliasy, niech nawet nie będą specjalnie poprawne gramatycznie... A co do skilli i sociali no to coż, wolałbym polskie, ale to tylko propozycja na przyszłość, jak już będzie można dopieszczać pierdoły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Derlin
Kolosalna zielona galareta



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 20:45, 08 Lut 2007    Temat postu:

skille po angielsku sa ok ale np. efekty czaru mogly by byc po polsku np. you feel your self more quickly-czy jakos tak na jakies takie cos fajnego brzmiacego po polsku np. czujesz jak swiat w okol ciebie spowalnia (matrix) albo cos w tych gustach tak samo z padaniem ze zmeczenia itp. poza tym aliasy kazdy moze sam sobie ustawic czy to w kliencie do muda czy na samym mudzie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią 2:13, 09 Lut 2007    Temat postu:

Też myślę o przetłumaczeniu komunikatów. Jak stanie strona i skończymy kopalnie to się tym zajmiemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elaic
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Pią 16:55, 09 Lut 2007    Temat postu:

Każdy może sobie ustawić aliasy, ale to nie o to chodzi. Chodzi o to żeby były dostępne DLA KAŻDEGO kto wejdzie na muda polskie komendy, a nie tylko dla tego który chce je sobie ustawic. Ja jestem przyzwyczajony do angielskich komend, więc na całkowicie spolszczonych mudach nie moge sobie poradzić, i myśle że tak samo ma się sprawa z ludźmi przyzwyczajonymi do polskich komend. Zresztą, to takie moje bajanie...

Fajnie by też było dorzucić kilka nowych questów, ale nie do qm'a tylko takich bardziej rp. A możnaby to zlecić graczom. I w tym miejscu chciałbym poprosić o link do buildera (tej uproszczonej wersji muda), no chyba że stronka będzie już nie długo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią 17:30, 09 Lut 2007    Temat postu:

Przywrócenie strony jeszcze trochę potrwa, mimo że odzyskałem już stary jej kod. Link do nowego buildera wrzucę tu jak wrócę do domu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elaic
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Wto 18:24, 20 Lut 2007    Temat postu:

Pamiętam że kiedyyyyś dawno temu była koncepcja z gildiami (nie chodzi mi tu o rozszerzenie działań gildii np. wojowników tylko coś całkiem nowego). Miałem pewien pomysł co do gildii, ale nie wiem czy byłoby to realne do zrobienia. Mianowicie, gildie byłyby to "specjalizacje", ale bardziej rp niż dodatkowe skille itp. Powiedzmy wojownik oraz złodziej mógłby wstąpić do gildii rabusiów, którzy dostawaliby coś w rodzaju team questów na powiedzmy obrobienie jakiegoś kupca, albo sklepikarza. Skrytobójcy pozbywaliby się konkurencji, magowie na uniwerku mogliby wymyślać nowe czary itd itp. Co o tym sądzicie? Dało by się to wprowadzić, czy nawet nie ma sensu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morkan
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 18:38, 20 Lut 2007    Temat postu:

Pomysl niezly, ale gdzie znajdziesz graczy do zrealizowania tego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elaic
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Wto 18:42, 20 Lut 2007    Temat postu:

Sam bym realizował. A możliwe że i to by kilku ściągnęło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Derlin
Kolosalna zielona galareta



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 19:02, 20 Lut 2007    Temat postu:

morkanku tutaj na tym forum i na mudzie kazdy by sie na to pisal Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elaic
Dziki pies o rudym futrze



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Czw 21:59, 22 Lut 2007    Temat postu:

To jak z tym builderem? Kiedy będzie link?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Delgar
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 10:59, 14 Mar 2007    Temat postu:

No to ja myślę, żę Avallac już stronkę całą zaniedługo postawi to i builder będzie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wrota Czasu Strona Główna -> Rynek Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin